קיבוץ מירב

קישור לניווט

052-8350750

אמיתי הכרמי

amitayhac@gmail.com

דואר אלקטרוני

מטבח בוהו-שיק

בשיתוף עם ״מון-שרי״ חידוש רהיטים

מאפייני המטבח

  • אין ספק שזה המטבח הכי מיוחד בעולם והיתה לנו זכות גדולה להיות שותפים לבנייתו יחד עם שרי טוויטו ממון שרי עיצוב וחידוש רהיטים. שעשתה עבודץ עיצוב עוצרת נשימה והתוצאה מטבח מדליק בעיצוב בוהו-שיק שיפיל את חמותכם על הרצפה מתדהמה שתזמינו אותה לראות איך יצא המטבח (וכל שכן או אורח שיכנס הביתה). 
  • במטבע משולבים רהיטים ישנים ששרי שחזרה בטכניקות שונות כמו ארון הצלחות בצבע דובדבן עם שיפשופים הכסאות המשוחזרים העץ המלא החשוף וחגיגת הצבעים יוצרים אוירה משפחתית שמחה וצבעונית.

תהליך היצירה

"טובים השניים מן האחד"
בימים שיש כאלו שמרגישים קיטוב ופירוד…
הנחת היסוד היא שכל האמת והכשרון נמצא אצלי, ויש פחד גדול לפתוח את הלב אל האחר ולהצליח להיות גם "מקבל", להצליח לשמוע את עומק האמת שהאחר מביא במהות שלה ולאו דוקא איך שהיא באה לידי ביטוי ברובד הגלוי.
לעומת זאת: במקום שאני מצליח לקבל את "האור" שהאחר מביא לתוך "האור שלי" נוצרת הפריה ויצירה מיוחדת שלא הייתי יכול להגיע אליה לבד, וגם האחר לא היה יכול בלעדי. שם במקום הזה נוצרת יצירה מיוחדת וייחודית שאין דומה לה.
לפניכם שיתוף פעולה שלנו עם "מון שרי". Mon Cheri חידוש רהיטים הבניה שלנו, העיצוב והצבע בוצעו ע"י שרי טיטו מבית השיטה… תהיו אמיצים להקשיב!

רוצים לראות פרוייקטים נוספים?

צפה בכל הפרויקטים

לקוחות מספרים

5/5